A német termékek már régen is egyet jelentettek a prémiumkategóriával, nem hiába vált világszerte népszerűvé az Adidas sportfelszereléseket gyártó cég.
A céget a két Dassler fivér alapította, Adi és Rudolf, az első világháború után. Az első Adidas focicipő még nagyon kezdetleges volt, hiszen a két testvér az akkori szűkös időkben próbálta meg kihozni a lehető legjobbat a fellelhető anyagokból. Nem adták fel és a rengeteg megpróbáltatásnak, fáradozásnak meg is lett az eredménye.
Világvezető márkává léptek elő. A legnagyobb konkurenciát az amerikai Nike cég jelenti, aki ugyanabban az iparágban utazik, mint az Adidas focicipőket gyártó vállalat.
Mondhatni, hogy a két vállalatóriás olyan egymásnak, mint a Pepsi és a Coca Cola. Az Adidas focicipő könnyen felismerhető a szimbólummá vált három csíkról, ami tulajdonképpen magát a logót jelenti. A leleményes tervezőknek hála, ezek a csíkok átívelnek az Adidas focicipő felső részén, amiket csúszásgátló bevonatból készítettek, ezért sokkal jobban tapad labda miközben vezetik.