Egyesek úgy gondolják, hogy a promóciós meglepetések kora lejárt. Pedig ebben nincs igazuk! A megfelelő időben és a megfelelő helyen alkalmazva, igenis hatásos a reklámajándék.
Azonban, a szétosztását gondosan meg kell tervezni, mert csak így érhető el vele számottevő eredmény. Meg kell határozni azt a célcsoportot, akinek szól a meglepetés. A választást ehhez kell igazítani, különben az apróságok nem fognak tetszést aratni.
Sokan kérdezik meg a szakemberektől, hogy melyek azok a reklámajándékok, amellyel biztosan nem nyúlnak mellé a vállalatok. Nos, itt elsősorban olyan tárgyakra kell gondolni, amelyek mindenkinek kellenek és széles körben használatosak. Ebbe a csoportba tartozik a bögre, a kulcstartó, a pendrive és a toll.
Ezekre szinte bárkinek szüksége lehet a mindennapjaiban. Persze nem szabad megfeledkezni az emblémázásról sem, mert enélkül biztosan nem lesz elég hatékony a reklámajándék. Minél hamarabb el kell látogatni a reklamajandek.eu címre, mert itt magas szinten igényelhető ez a szolgáltatás.