Néha előfordul, hogy egy webáruház működtetői minden tőlük telhetőt megtesznek a siker érdekében, viszont mégis elmarad. Mi lehet a probléma? Nyilván a konverzión kellene változtatni. Csakhogy felvetődik a kérdés, hogy megéri-e pénzt fordítani erre és egyáltalán a weboldalra, amikor annak az eladási mutatói azt mutatják, hogy nem érdemes ezzel foglalkozni.
Azonban ne feledjük, hogy a konverzió javítása nagyon gyorsan megtérül és az eladási mutatók hihetetlenül gyorsan az egekben fognak járni. Szóval a konverzió javítása után, a hatékonysága az eredményekkel mérhető. Ahhoz, hogy webaruháza végre elérje a kívánt sikert, Önnek egy konverzió javítása szakértőre van szüksége, aki a következő lépésekben nyújt segítséget: legelőször a konverziós célokat teszi egyértelművé, vagyis a kosár és a kifizetés gombokat a megfelelő helyre teszi. Ezt követően az oldal átalakítása következik, amit a konverziós cél köré épít fel.
Hatékonyabbá teszi az oldalon való navigációt, ami a vásárlóknak jelent majd hatalmas segítséget, ugyanis így nem kell majd órákat keresgélniük, míg végül vásárolni tudnak. Tulajdonképpen a konverzió javítása az egyik sarkalatos pont. Gyakran a webáruház tulajdonosok itt követik el a legnagyobb hibát. Előbb-utóbb a vásárlók ráunnak az oldal bonyolult felépítésre, a hosszú termékleírásokra és mindarra, ami megnehezíti a választást és a vásárlást, majd egyre kevesebben fognak idelátogatni. Másik sarkalatos pont a tranzakciók biztonságos lebonyolításának a feltüntetése.
Ez nagyon fontos szempont, ami ha nincs feltűntetve, akkor sok vásárló lemond arról, hogy webáruházából rendeljen. Lehetőséget teremt a vásárlói vélemény megírására, mert így a vásárlók reklámozzák a webáruház termékeit. További információkért bátran keresse a Dog&Pony Marketing Tanácsadó cég munkatársait, hiszen a személyes beszélgetés során több részletre fény derül. A konverzió javítása érdekében, ajánlatos felkészülten érkezni a megbeszélésre, hogy milyen céljai vannak, mert így a szakértők is könnyebben tudnak segíteni.